struggle for succes :'D

salam hayheyhiyhoyhuy ebribadi !
readers,stalkers also haters :D
salam ukhuwah :)
km0 suma pa khbr? uwwah dhyank , alhamdulillah baik2 sjaa 
lma udaa x updatee belog nii !
rindu sgt2x sgtt !
tp, tp, 
nk wat mcmna itu lahh janji dhayank pd diri dhyank dan parents
on9 cukup sekali - dua dlm seminggu ,
so entry hnya t'upgrade sekali seminggu sajaa .
yg laen x bole dahh
demi utk kebaikan dhayank jugk kn parents bwat suma tuh !
and,,
dhayank x pernh punn nk mengeluhh atau memberontak atau membntah ,
sebb, semua tu utk kebaikn dhyank  sendri pd waktu dan hari akn datg,
rmai kekwn kat skola ckp dan bertanya ,
antaranya ialah :
"dhayank, npa ko x on9 uda?"
"huh c dhayank klu dulu tyme cuti pnjng setiap aq on9 ada siak mukaknya, klu aq on9 pagi ada dea, on9 malm nya lgy ada jugk dea masihh , dhayank ko on9 ary2x kha 24 jam kha ?"
"wah2x  dhayank npa ko x on9 uda? "
nahh ,, kauww !
begitu lahh soalan mauttt bertubi-tubi dorg  bg dhayank tp, ndak marah ponn jwpn nya :-
cukp2x lah tyme cuti pnjng tempoh ari ,thun lalu tu dhayank on9 menggilakk puass2x
sekrg x mo sudaa mcm thun lalu, gra2x alam cyber terlekaa suda
pelajarann ! huh !
sekrg dpt on9 bnyk kali punn sebb cuti CNY
so start from noww , i want study hard (but smart)
cause i want 
"struggle for my own succes "
study hard for my pmr ! soon :D
pray for me ^^

2 comments:

eVa said...

hehe xper.. jadi anak yg dgr kata parents dulu.. hehe.. boleh jugak buat autopublish kalau rajin.. mesti rindu giler nak update kan.. :D

lurvlolipop said...

hehe yayaya :) memg rindu tp, pelajarn harus diutamakn ! :D